Hlavní obsah

Osvěžovač do záchodu připomínal národní vlajku, Ukrajinci zuřili

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Německá firma Henkel byla nucena stáhnout z trhů střední a východní Evropy přípravek na ošetření záchodové mísy Bref Duo Stick ve žluto-modrém provedení. Ukrajincům totiž připomínal jejich národní vlajku.

BEZ KOMENTÁŘE: WC blok vypadal jako ukrajinská vlajka

 
Článek

Ukrajinci si žhavé novinky všimli minulý týden v reklamě při sledování ruských televizí. Na Ukrajině se vzedmula vlna odporu.

Německý koncern se omluvil a výrobek do tří dnů stáhl ze středoevropských a východoevropských trhů, ačkoli zatím nebyl prodáván přímo na Ukrajině.

"Velmi nás mrzí, pokud se lidé cítili být uraženi podobou našeho nového produktu," řekl agentuře Reuters zástupce firmy Henkel na Ukrajině Tore Biro. "Zastavili jsme výrobu, distribuci a vysílání televizní reklamy (na výrobek)," ujistil Biro.

Žlutá prý na lepicím WC bloku ve tvaru vlajky měla odkazovat na citrusovou vůni a modrá symbolizovala vodu a čistotu.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám