Hlavní obsah

Češi rozšíří pro luxusní obchodní dům Harrods systém nákupů přes internet

Česká firma rozšíří systém nakupování přes internet v luxusním londýnském obchodním domě Harrods. Zakázku v hodnotě až deseti miliónů korun získala společnost Logos. Firma tak navázala na úspěšné projekty z minulosti. Pro Harrods již dříve vypracovala samotný internetový obchod.

Článek

"Společnost Logos zahájila spolupráci s obchodním domem Harrods díky pozitivním doporučením z evropské centrály korporace Microsoft a díky referenci na úspěšnou implementaci systému v mladoboleslavské automobilce Škoda Auto," uvedl ředitel firmy Logos Pavel Šťovíček.

Na zakázce bude během deseti měsíců pracovat osm lidí. Nový systém ale umožní přímé napojení na sklad, takže bude možné kdykoli sledovat stav zásilek. A to prostřednictvím call centra nebo webových stránek. Nový systém zároveň rozšíří další možnosti nákupu o více platebních metod, umožní vytváření více zásilek v jednom nákupu či přidá možnost použití analytických služeb.

Vizitka firmy Logos

Logos je česká konzultační a technologická společnost. Byla založena v roce 1994 a v současnosti zaměstnává 260 lidí. Mezi její nejvýznamnější firemní zákazníky patří Česká pojišťovna, Eurotel, Komerční banka, Škoda Auto a Živnostenská banka.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám