Nápoj Aperol, který býval kdysi okrajovým produktem prodávaným převážně v severní Itálii, kde se z něj vyráběl koktejl Spritz, se stal jednou z nejlépe prodávaných značek firmy. Aperol těží hlavně z obnovení zájmu o koktejly a preference nápojů s nižším obsahem alkoholu mezi mladými spotřebiteli. Tržby z prodeje Aperolu v pololetí stouply o 24,7 procenta.

Celkové tržby Campari se snížily o 4,7 procenta na 778,2 miliónu eur. Bez zahrnutí prodeje majetku a vlivu změn směnných kurzů však stouply o 5,4 procenta.

Dobře se prodávaly také další značky nápojů s vysokou marží, jako Grand Marnier a Campari, které tak částečně kompenzovaly negativní vliv vývoje směnných kurzů a prodeje některých vedlejších značek. Naopak značka vodky SKYY pokračuje v poklesu, zvláště v USA. Tržby z prodeje vodky SKYY bez zahrnutí vlivu směnných kurzů klesly o 11,1 procenta. Firma rovněž varovala před negativním dopadem růstu cen agáve, která je hlavní přísadou tequily, napsala agentura Reuters.

Campari je podle svých stránek šestým největším výrobcem prémiových lihovin na světě. Firma vznikla v roce 1860 a v současnosti působí ve 190 zemích světa a má 18 výrobních závodů. Vlastní více než 50 značek, mimo hořkého červeného aperitivu stejného jména jsou to třeba aperitiv Cinzano, anýzový likér Ouzo či whisky Old Smuggler a Wild Turkey.