Hlavní obsah

Pošta po požáru obnovila on-line služby. Nevylučuje další výpadky

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Všechny on-line služby na pobočkách i na webových stránkách České pošty již fungují. Pošta po sobotním požáru datového centra v pražské Olšanské ulici již obnovila jejich provoz, uvedl v neděli mluvčí pošty Matyáš Vitík.

Foto: Leoš Kučera HZS Praha

Požár v datovém centru České pošty

Článek

V neděli podle něj bude ještě pošta provoz testovat před startem silného provozu na začátku příštího týdne. O víkendu je otevřeno jenom několik desítek poboček.

"Nevylučujeme ale, že budou menší výpadky, jak to budeme testovat," dodal Vitík.

Kvůli sobotnímu dopolednímu požáru datového centra v pražské Olšanské ulici České poště nefungovaly on-line služby a webové stránky. Otevřena byla hlavní pošta v Jindřišské ulici v Praze a pobočky v obchodních centrech. Škodu podle hasičů vyšetřovatel předběžně odhadl na 300 tisíc korun. Pošta zatím výši škody neuvedla, podle Vitíka byl příčinou požáru nejspíše zkrat.

Státní podnik Česká pošta spravuje 3200 poboček, což představuje jednu z nejhustších sítí v Evropě. Podnik zaměstnává zhruba 30 000 zaměstnanců a v roce 2017 mu klesl zisk o polovinu na 110 miliónů korun.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám