„Bohužel ani do této doby se bance nepovedlo zprovoznit službu Smart Banking, což je v době výplat dost nepříjemné. Lidé, stejně jako já, začínají mít obavy o své peníze a jsou rozhořčeni,” napsal ve středu Novinkám jeden z čtenářů.

Pokračující problémy potvrdil mluvčí banky Petr Plocek. Všechny týmy banky podle něj velmi intenzivně pracují na vyřešení problému.

„Vzhledem k aktualizaci interního bankovního systému evidujeme dočasné technické problémy, které ovlivňují dostupnost služeb Online Banking a Smart Banking. I nadále intenzivně pracujeme na vyřešení problému,“ uvedla banka již v úterý na svém webu. [celá zpráva]

Původně měla být odstávka od páteční patnácté hodiny do pondělního rána, ale systém dosud nefunguje. Lidé na sociálních sítích banku za pět dní nefungující internetové a mobilní bankovnictví ostře kritizují a stěžují si na přetíženost infolinky.