Ve výsledcích se rovněž odrazily náklady nedávného svolávání vozů do servisů v USA.

Analytici oslovení agenturou Reuters čekali v průměru výsledek 1,25 biliónu wonů. Celkové tržby se přitom meziročně zvýšily o pět procent na 23,47 biliónu wonů. Akcie Hyundai po zprávě vzrostly až o čtyři procenta, protože výsledky mírně překonaly očekávání.

Hyundai je spolu s dceřinou společností Kia Motors pátým největším výrobcem aut na světě. Společnost vyrábí i v Česku, v roce 2008 zahájila sériovou výrobu v Nošovicích na Frýdecko-Místecku.

Hyundai i Kia od března zažívají kvůli politickému napětí mezi Soulem a Pekingem prudký pokles prodeje na čínském trhu, který je největší na světě, a na zahraničním prodeji obou automobilek se podílejí více než čtvrtinou. Obě firmy tam prodaly v březnu o 52 procent méně vozů než před rokem. Hyundai uvedla, že její prodej v Číně za první čtvrtletí klesl o 14 procent.

Hyundai do budoucna očekává  „postupné oživování zisků”. Zákazníky chce přitáhnout zejména novým modelem vozu typu SUV a novými modely značky Genesis.