„Prodejce nezasílá uhrazené zásilky, dodává jiné než objednané zboží a nerespektuje právo na odstoupení od smlouvy,“ uvedl vedoucí právního oddělení dTestu Lukáš Zelený.

KOMENTÁŘ DNE:

Jak probíhá Zemanova prezidentská nekampaň - se svoláním první schůze Sněmovny čekal až do nejzazšího možného termínu, vláda tak nejspíš požádá o důvěru až těsně před prvním kolem prezidentských voleb, píše Jiří Pehe. Čtěte zde >>

Zájemci, kteří si vybrali nějaký motiv, byli informováni, že požadované zboží bude doplněno. Lidé si tak koupili slevové vouchery a čekali, až zboží dorazí. Někteří pak byli vyzváni, aby uhradili ještě speciální tubus pro přepravu dekorace. Přestože zákazníci čekali několik měsíců, dekorace zůstávala v nabídce stále vyprodaná. Začali pak požadovat peníze zpět, prodejce ale místo toho prodloužil platnost voucheru.

Podle DTestu prodejce nyní s nikým nekomunikuje, nejeví zájem závazky vůči zákazníkům plnit.

Volejte, ale neřekneme kam

Na stránkách firmy jsou naposledy informace týkající se vánočních dodávek. Ze stránek není jasné, kdo je provozuje, a ne úplně standardní jsou i informace, že pracovní doba je od 9.00 do 12.00, infolinka funguje jen od 8.00 do 10.00 s odůvodněním, aby se firma „plně věnovala expedici zásilek, a předešla tak jejich prodlevám”.

E-maily, které lidé pošlou po čtvrté hodině odpoledne, se prý do firmy ani nedostanou, protože e-mailová schránka je uzavřena. Žádná z těchto informací ale nemá smysl, protože e-mail ale ani telefon na infolinku nejsou uvedeny s odkazem, že na stránce probíhají aktualizace.

Podobné sdělení se objeví i poté, co si zákazník chce přečíst obchodní podmínky. Zboží však stále lze přes stránky objednat.