Článek
„Prodejce nezasílá uhrazené zásilky, dodává jiné než objednané zboží a nerespektuje právo na odstoupení od smlouvy,“ uvedl vedoucí právního oddělení dTestu Lukáš Zelený.
Zájemci, kteří si vybrali nějaký motiv, byli informováni, že požadované zboží bude doplněno. Lidé si tak koupili slevové vouchery a čekali, až zboží dorazí. Někteří pak byli vyzváni, aby uhradili ještě speciální tubus pro přepravu dekorace. Přestože zákazníci čekali několik měsíců, dekorace zůstávala v nabídce stále vyprodaná. Začali pak požadovat peníze zpět, prodejce ale místo toho prodloužil platnost voucheru.
KOMENTÁŘ DNE:
Lyžařské Nagano - Nedá se nic dělat, dnešní komentář musí být sportovní, protože jedna mladá dáma přepsala lyžařské dějiny země. Čtěte zde >>
Podle DTestu prodejce nyní s nikým nekomunikuje, nejeví zájem závazky vůči zákazníkům plnit.
Volejte, ale neřekneme kam
Na stránkách firmy jsou naposledy informace týkající se vánočních dodávek. Ze stránek není jasné, kdo je provozuje, a ne úplně standardní jsou i informace, že pracovní doba je od 9.00 do 12.00, infolinka funguje jen od 8.00 do 10.00 s odůvodněním, aby se firma „plně věnovala expedici zásilek, a předešla tak jejich prodlevám”.
E-maily, které lidé pošlou po čtvrté hodině odpoledne, se prý do firmy ani nedostanou, protože e-mailová schránka je uzavřena. Žádná z těchto informací ale nemá smysl, protože e-mail ale ani telefon na infolinku nejsou uvedeny s odkazem, že na stránce probíhají aktualizace.
Podobné sdělení se objeví i poté, co si zákazník chce přečíst obchodní podmínky. Zboží však stále lze přes stránky objednat.