Hlavní obsah
Jaromír Soukup Foto: TV Barrandov

Rada zahájila řízení s TV Barrandov kvůli možnému porušení licence

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) zahájila správní řízení se společností Barrandov Televizní Studio. Televize Barrandov, kterou firma provozuje, se mohla dopustit porušení licenčních podmínek, neboť zpravodajský čtený přehled Naše zprávy odvysílala pouze jednou za den.

Jaromír Soukup Foto: TV Barrandov
Rada zahájila řízení s TV Barrandov kvůli možnému porušení licence

Programové podmínky licence Barrandovu podle rady stanovují, že součástí programové skladby je denní zpravodajský přehled zařazovaný několikrát denně. Podle tiskové zprávy rady se firma porušení mohla dopustit letos 21. ledna.

Barrandov nejprve zpravodajské Naše zprávy přestal loni v létě úplně vysílat a místo nich zavedl pořad Moje zprávy moderovaný Jaromírem Soukupem. Ten ale rada za zpravodajský nepovažuje a upozornila televizi na porušení podmínek licence. Barrandov proto Naše zprávy v lednu znovu zavedl, ale pouze jednou denně krátce před půlnocí.

Sledovanost klesla

Televize na konci ledna oznámila, že zruší diskusní pořady Aréna Jaromíra Soukupa, Duel Jaromíra Soukupa, Jaromír Soukup LIVE a také Týden podle Jaromíra Soukupa. Soukup do té doby moderoval 11 pořadů. Soukup uvedl, že důvodem je bezobsažnost toho, co v nich politici říkají. Podle něj se do jeho televize vrátí, až se polepší. Namísto toho hodlá Soukup do vysílání zařadit Politický kabaret, který bude moderovat opět on sám.

Podle údajů Asociace televizních organizací skupině Barrandov Televizní Studio klesl loni celodenní podíl na sledovanosti o 1,7procentního bodu na sedm procent.

Soukup televizi ovládl v roce 2013. Majitel mediálních firem Médea Group a Empresa Media minulý měsíc také avizoval, že založí politické hnutí List Jaromíra Soukupa. Hnutí se podle Soukupa bude ucházet o zájem voličů, neupřesnil ale, zda už v letošních květnových volbách do europarlamentu.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků