Hlavní obsah
 

Místo stojanů tablety. Pražská prodejna nabízí on-line nakupování přímo v kamenném obchodě

I když celý prostor vyplňuje řada tabletů, o obchod s elektronikou se nejedná. V pražském OC Nový Smíchov otevřel v pátek jako první v Česku unikátní obchod, kde si zákazník oblečení či boty vybírá pomocí elektronických zařízení. Lidé si tak mohou vyhlédnuté kousky vybrat v pohodlí on-line, a přitom rovnou vyzkoušet ve zdejších kabinkách.

 
Místo stojanů tablety. Pražská prodejna nabízí on-line nakupování přímo v kamenném obchodě

„Zaznamenali jsme, že v posledních letech on-line prodej velmi rychle roste. Víme také, že většina nákupu se stále odehrává off-line. Chtěli jsme proto přenést on-line zážitek do režimu off-line,“ uvedl Konrad Jezierski ze společnosti eobuwie.pl, pod kterou spadají české e-shopy Modivo a eobuv.cz, jež prodejnu zásobují.

Prodejna nabízející nejmodernější způsob nakupování na první pohled zaujme tím, že zde není vystavené žádné zboží. Zákazníci si vybírají z nabídky oblečení, bot nebo doplňků on-line pomocí tabletů u stolků či u gaučů.

Zboží vybrané na tabletu donese obsluha zákazníkovi do tří minut.

Foto: Novinky

„Průběh je stejný jako při nakupování přes internet. Vybrané zboží vložíte do košíku. Stačí jen potvrdit objednávku. Náš zaměstnanec zjistí podle QR kódu, z jakého tabletu proběhla a obsluha vám ji během tří minut přinese přímo do prodejního sálu nebo zkušební kabinky,“ popsal Jezierski průběh nakupování.

Obchod podle něj disponuje skladem, který je desetkrát větší než samotná prodejna a výběrem přes 100 tisíc produktů od více než 500 značek. „Vynaložili jsme velké úsilí, abychom sem přinesli obrovské množství skladových zásob. Pokud zde nebude nějaké zboží zrovna dostupné, tak garantujeme, že ho do 24 hodin doplníme, abyste si ho mohli vyzkoušet,” zmínil.

První prodejna s unikátním konceptem otevřela v OC Nový Smíchov.

Foto: Novinky

Nakupováním pomocí tabletů výčet moderních technologií nekončí. Speciální stroje zde dokažou pomoci i například se zjištěním správné velikosti bot. Řady zaměstnanců doplňuje i inteligentní jezdící robot, který zákazníkům odpoví na základní otázky.

Společnost eobuwie.pl koncept, který propojuje on-line i off-line nakupování, vyzkoušela nejprve na domácím polském trhu a pražský obchod je první, kdy se jej rozhodla přenést do zahraničí. Podle Jezierského přitom pozorují zájem o tento typ nakupování u všech věkových skupin.

Ve skladu za prodejnou je uloženo na 100 000 produktů od 500 různých značek.

Foto: Novinky

„Předpokládali jsme, že nakupování pomocí moderních technologií bude zajímavé především pro mladší generace, ale ze zkušeností z Polska víme, že to tak není. Máme tam 26 obchodů a tento koncept je opravdu pro každého, nakupují takto i starší generace, je to pohodlné,” doplnil.

Stále se však jedná o e-shop. Zboží lze objednat i přes internet doma a vyzvednout v obchodě, nebo si ho nechat doručit na vlastní adresu. Od srpna obchod slibuje dovoz po Praze přibližně do dvou hodin.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků