Do průzkumu zasáhla administrativní změna, která od roku 2016 většinu rychlostních silnic přesunula do kategorie dálnic II. třídy.

V rámci osobních automobilů byl nárůst intenzity dopravy na všech typech komunikací o 14 procent. Těžká nákladní doprava přibyla především na dálnicích I. třídy (o 21 procent).

Vůbec nejvyšší průměrná intenzita dopravy byla na výjezdu na D1 na pražském Chodově. Každý den tam v průměru projelo přes 99 tisíc aut. Jen o 10 tisíc vozů méně pak po D1 projelo úsek mezi Chodovem a Mirošovicemi.

Nejvyšší průměrná intenzita dopravy na silnicích I. třídy byla zjištěna na silnici I/43 na výjezdu z Brna. Jednalo se o více než 53 tisíc vozidel během jediného dne.

Detailní výsledky lze nalézt zde

Nárůst intenzity dopravy v některých dálničních úsecích (v procentech)
dálnice
z
do
2010
2016
nárůst
D0ZbraslavLochkov338555106151%
D0OřechJinočany631827300016%
D1SpořilovChodov884609926512%
D1MísteckáVrbice653318191178%
D1VrbiceBohumín, západ587517137192%
D4Dobříš, jihSkalka109381825467%
D6uzel Řepy (D0)Hostivice207833944990%
D8hranice PrahyZdiby383194800325%
D10Benátky n. J.Brodce219973749870%
D11JirnyBříství365364308418%
D35uzel Sedlice (D11)Opatovice515914592183%
D52Pohořelice, severPohořelice, jih145272261756%
zdroj: ŘSD