Hlavní obsah

Skiareál v Peci pod Sněžkou změnil v reakci na reportáž Stream.cz podmínky sjezdovky

Provozovatel Skiresortu Černá hora - Pec v Peci pod Sněžkou zareagoval na reportáž internetové televize Stream.cz, která ve spolupráci s časopisem dTest upozornila na řadu nedostatků v tomto lyžařském areálu. Společnost Mega Plus, která areál od loňského října provozuje, se rozhodla například změnit kritizovaný systém bodových jízdenek.

Článek

Před několika týdny upozornila internetová televize Stream.cz na to, že si po loňském převzetí areálu právě společností Mega Plus stěžují návštěvníci na některé novinky, které přišly spolu s novým provozovatelem. Jako problematický se ukázal například systém bodových jízdenek, kdy lyžaři mimo jiné nemohli vrátit zakoupené body, které nestihli na sjezdovce vyčerpat. Také samotné ceny vleků skokově narostly. Za svezení nově musí platit i ti nejmenší.

Společnost se nyní v reakci na reportáž rozhodla některé kritizované záležitosti napravit. "Lyžařský areál SkiResort Černá hora - Pec upravil některé podmínky svých služeb lyžařům. Reaguje tak na řadu kritiky a reportáže na Stream.cz od J. Tuny," uvedlo středisko na svých webových stránkách.

Reportáže Stream.cz naleznete zde:
1. díl
2.díl

Od 24. ledna tak například umožňuje návštěvníkům, aby nevyčerpané body z bodových jízdenek vrátili na pokladnách, kde jim za ně vyplatí příslušnou sumu. Zároveň obsluha vleků dostala pokyn, aby lyžaře, kteří jedou poslední jízdu, ale nemají pro ni na bodové kartě dostatek bodů, k této poslední jízdě pustili.

Parkovné za polovinu ceny

Provozovatel změnil také systém převozu skibusem, kdy museli lyžaři předložit takzvané skibusenky, které jim měli rozdat ubytovatelé. „Na základě dohody mezi dopravcem, městem a areálem již do konce zimní sezóny nebudou skibusové karty při nástupu do skibusu "striktně vyžadovány". Host bude však upozorněn řidičem, že by si tuto kartu měl vyžádat u svého ubytovatele, doprava skibusem mu ale bude umožněna,“ informovala společnost.

Výtky směrem ke zpoplatněnému parkování na přilehlém parkovišti vyřešila společnost zavedením 50procentních slev pro majitele skipasů.

"Nejzávažnější nedostatek v postupu provozovatele jsme shledávali právě u bodových jízdenek. Jsme názoru, že je-li přesně určena cena jednoho bodu, provozovatel areálu by měl tuto peněžní částku zákazníkovi vrátit vzhledem k tomu, že ji není možné zcela projezdit. V opačném případě docházelo na straně provozovatele k bezdůvodnému obohacení. Prodávající má obecně povinnost ceny za poskytované služby správně účtovat. Pokud tak nečiní, může se dopouštět porušení zákona. Přístup provozovatele směřující ke sjednání takto rychlé nápravy nedostatků oceňujeme a určitě potěší i návštěvníky areálu," uvedl Lukáš Zelený, vedoucí právní poradny dTest.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám