Hlavní obsah

Tarantino odmítl upravit Tenkrát v Hollywoodu kvůli Číňanům a vydá delší verzi

Novinky, Stanislav Dvořák

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Filmu Tenkrát v Hollywoodu lze dát hodně přívlastků, ale rozhodně ho nelze označit za krátký. Quentinu Tarantinovi však 2 hodiny a 41 minut nestačí a rozhodl se poslat do kin ještě delší, téměř tříhodinovou verzi. Navíc odmítl čínskou cenzuru.

Tenkrát v HollywooduVideo: Falcon

 
Článek

Tarantino oznámil, že nepřipustí úpravy filmu kvůli čínským cenzorům. Ti prý byli nespokojeni třeba s tím, jak komicky zobrazuje dávnou hvězdu kung-fu filmů Bruce Leeho. To sice pravděpodobně znamená, že snímek nebude oficiálně v Číně uveden, ale přes internet tam stejně proniká. I bez uvedení v Číně je Tenkrát v Hollywoodu režisérův druhý nejvýdělečnější film, více vydělal jen starší Nespoutaný Django, asi 425 milionů dolarů (9,8 miliardy korun). V Americe se Tarantinova novinka dostala na 139 milionů dolarů (3,2 miliardy korun) a v ostatních zemích na 228 milionů (5,2 miliardy korun).

Foto: Sony Pictures

Brad Pitt

Studio Sony Pictures vypustí film s dalšími deseti minutami navíc do amerických kin v pátek.

„Divácká odezva na tento film byla ohromná, těšíme se, že jim nabídneme další příležitost vidět film tak, jak to bylo zamýšleno, v kinech na velkém plátně, s ještě více obrazy a zvuky šedesátých let jako přídavek od Quentina Tarantina,” řekl Adrian Smith ze Sony Pictures.

Tarantinova nostalgická vzpomínka na šedesátá léta není tak silná po dějové stránce, ale vyniká poutavou atmosférou, soundtrackem a vynikajícími hereckými výkony. Už teď se hovoří o tom, že Leonardo DiCaprio a Brad Pitt, kteří ztvárnili stárnoucího herce a jeho kamaráda kaskadéra, patří k nejsilnějším kandidátům na Oscary. Může je ale zastínit Joker režiséra Todda Phillipse a výkon herce Joaquina Phoenixe, který se vtělil do neúspěšného komika Arthura.

Brad Pitt: Dnes jako šťastný otec přemýšlím úplně jinak

Styl

Reklama

Výběr článků

Načítám