Článek
Pokud měla upoutávka na hororový seriál Živí mrtví Slováky pobavit, tak tvůrci spotu z TV Joj uspěli na plné čáře. Většina z uživatelů, kteří již video viděli, zapáleně debatuje o tom, jaká část klipu působí nejhumorněji. Mluví se o scénáři, kameře a zejména bizarních efektech, které bohužel nenaženou hrůzu ani pětiletému dítěti, které odmítá usínat bez zapnuté lampičky. Všemu pak dominuje nápis Walking dead, který má herec vyvedený fixou na zadní straně hlavy.
Značně nemotorně působí v průběhu celého klipu i kamera. Tvůrci asi ignorovali fakt, že by měly zombie vypadat trochu jinak než člověk postřelený kečupovým projektilem.

Walking Dead v New Yorku
Těžko říci, zda by upoutávka našich sousedů působila jako pěst na oko i v případě, kdyby nebyla americká upoutávka tak drsná a sugestivní. Na záběrech, které natočili Američané, výborně vyvedené zombie děsí kolemjdoucí s takovou vervou, že člověka až zamrazí. Sice je jasné, že americká produkce měla pro svůj spot nesrovnatelně větší rozpočet, honorář za jednu opravdovou maskérku by však slovenský štáb možná nezruinoval.