Hlavní obsah

Jednoho nevěrníka usvědčil elektrický zubní kartáček, druhého Tesco Clubcard

2:17
2:17

Poslechněte si tento článek

Soukromí detektivové, kteří vyšetřují případy partnerských nevěr, dnes již nepracují pouze se zcela zjevnými důkazy. V dnešním digitálním věku totiž mohou důležité vodítko poskytnout i zdánlivě zcela bezvýznamné věci.

Foto: DPphoto, Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Soukromý detektiv Paul Jones se nedávno v britském tisku rozpovídal o své práci, které se věnuje již přes deset let. V souvislosti s tím se podělil i o kuriózní případ, kdy nevěrného manžela usvědčil elektrický zubní kartáček, napsal web Daily Mail.

Jeho žena totiž domů takový kartáček pořídila se záměrem, že coby moderní vymoženost bude atraktivní pro děti, které tím pádem nebudou zanedbávat zubní hygienu. Zařízení bylo propojeno s mobilní aplikací, kde mohli všichni členové rodiny mimo jiné sledovat, kdy se kartáček používal.

Když si žena všimla, že byl kartáček v provozu v pátek později dopoledne, nejprve to přešla bez zájmu. Ale když se to opakovalo, došlo jí, že v tu dobu přece nikdo nebývá doma, a to včetně jejího manžela, jenž tvrdil, že v pátek je vždycky celý den v práci.

Potvrdit její podezření pak Paulu Jonesovi nedalo moc práce. Ukázalo se, že manžel ve skutečnosti v pátky do práce vůbec nechodil a naopak využíval situace a prázdného domu k tomu, aby si tam vodil mladou milenku.

Zároveň upozornil, že tato zdánlivě obyčejná, ale v dnešní době již i takzvaně „chytrá“ zařízení dokážou poskytnout prakticky nevyvratitelné důkazy. „Když zařízení řekne, že si někdo vyčistil zuby v 10:48, když měl být od devíti v práci, je velmi těžké to vysvětlit,“ uvedl soukromý detektiv.

O podobném případu nedávno informoval také web The Mirror. Detektiv s více než patnáctiletou praxí Aaron Bond popsal jeden ze svých případů, kdy k odhalení nevěry přispěla Clubcard z řetězce supermarketů Tesco.

Tu mají partneři nebo manželé většinou společnou, a ačkoliv toho z ní v aplikaci kromě útrat a slev příliš mnoho vyčíst nelze, jako zásadní se ukázaly údaje o datech, časech a prodejnách, kde jsou nákupy provedeny.

„Pokud váš partner tvrdí, že byl v práci nebo s přáteli, ale přitom provedl nákup v úplně jiné oblasti, je to jasný varovný signál,“ uvedl Aaron Bond. Zároveň doplnil, že právě tyto zdánlivé drobnosti mohou v dnešní době nevěrníky usvědčit mnohem lépe a rychleji než například sledování konverzací v mobilu nebo pozorování, zda o sebe například partner nezačal dbát více než předtím.

Výběr článků

Načítám