Článek
Úřady uvedly, že letadlo přišlo o příďový podvozek, v důsledku čehož se při přistávání převážilo. „Prudký náklon přídě dopředu, otřes a pak skřípavý zvuk, jak kovový trup letadla drhl o asfalt. Podívala jsem se z okna a viděla, jak zpod přední části letadla vylétly jiskry,“ popsala jedna z cestujících Marina Sinkovová.
Zároveň uvedla, že letadlo přejelo ranvej a mířilo k nedaleké benzinové pumpě. „Měla jsem v hlavě jedinou myšlenku: ,Prosím, ať do ní letadlo nenarazí.‘ Když jsem se pak znovu podívala z okna, letadlo se zastavilo. Kolem byla tráva. Bohudík bylo po všem.“

Antonov bez podvozku drhnul čumákem o ranvej
Po přistání pilot nařídil nouzovou evakuaci. Federální agentura pro leteckou dopravu nehodu klasifikovala jako vážný incident a zahájila vyšetřování. Krátce po nehodě byl provoz na letišti znovu obnoven.
Antonov An-24 sovětské konstrukce, jehož prototyp poprvé vzlétl v roce 1959, má jednu z nejhorších bezpečnostních bilancí na světě. Podle oficiálních údajů se od svého uvedení do provozu stal účastníkem více než 200 havárií, při nichž zahynulo přes 2000 osob. Nejtragičtější byla v roce 2006 nehoda slovenského vojenského An-24 v Maďarsku, která si vyžádala 42 mrtvých.