Hlavní obsah

Alza vyřešila technické problémy, opět vyřizuje objednávky

Novinky, mif

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

V noci na středu se internetovému obchodu Alza.cz podařilo vyřešit technické problémy, kvůli kterým byl už od pondělí odstaven systém objednávek a zákazníkům nebylo vydáváno zboží. Všechny výdejní místa a pobočky budou mít ve středu otevřeno podle regulérní otevírací doby.

Foto: archív prodejce

Prodejna společnosti Alza.cz

Článek

„Jsme zpět on-line! Teď už jen čekejte SMS zprávu a e-mail o stavu vaší objednávky,“ informovali zástupci Alzy v úterý okolo 20. hodiny prostřednictvím Facebooku.

Někteří zákazníci nicméně tou dobou ještě hlásili, že jim systém objednávek stále nefunguje. Bylo to dáno pravděpodobně tím, že celý systém nabíhal postupně a trvalo ještě několik hodin, než se situace vrátila do normálu.

Vyčkat na SMS zprávu

Zákazníci by nicméně podle doporučení obchodu měli s vyzvednutím objednávek vyčkat do doby, než k tomu budou vyzváni prostřednictvím SMS zprávy. V opačném případě jim totiž nemusí být zboží vydáno.

K výpadku objednávkového systému došlo v pondělí okolo 16. hodiny, načež byly uzavřeny prodejny i výdejní místa. Kolaps byl způsoben technickými problémy s interním systémem webového obchodu.

Alza.cz je největším tuzemským internetovým prodejcem. Loni zvýšila obrat na bezmála 21 miliard korun bez DPH, což je meziroční nárůst o 20,7 procenta.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám