Článek
Do této chvíle klienti Kooperativě nahlásili přes 4500 škod, 3200 automobilů a 1350 škod na nemovitostech. Česká pojišťovna již registrovala pět tisíc pojistných událostí, které nahlásili její klienti po řádění živlů z minulého víkendu.
Kooperativa zajistila víkendovou službu v kontaktním centru v Sámově ulici. Ve dnech 21. a 22. 8. 2010 od 7,30 - 16 hodin budou v Sámově 8, Praha 10, klientům k dispozici technici, kteří zdokumentují škody na vozidlech.

"Prodloužili jsme provozní dobu od sedmi do sedmi večera našeho prohlídkového centra v Kaplanově ulici na Praze 4, přičemž standardně je to od osmi do šesti do večera. Kromě toho jsme posílili o desítky týmy mobilních techniků. Dlouhá čekací doba zatím u nás nebyla. Uvidíme, jak se to bude vyvíjet dále a případně zvážíme i víkendový provoz," řekla Novinkám Dagmar Koutská z České pojišťovny.
"Prodloužili jsme provozní dobu od sedmi do sedmi večera našeho prohlídkového centra v Kaplanově ulici na Praze 4, přičemž standardně je to od osmi do šesti do večera. Kromě toho jsme posílili o desítky týmy mobilních techniků. Dlouhá čekací doba zatím u nás nebyla. Uvidíme, jak se to bude vyvíjet dále a případně zvážíme i víkendový provoz," řekla Novinkám Dagmar Koutská z České pojišťovny.
"Valná většina registrovaných škod byla u nás již prohlédnuta, nyní se kalkulují, domlouvá se další postup s klienty a vyplácí se plnění. V jasných a jednoznačných případech se tak již stalo, ostatní se zpracovává ve zrychleném režimu s posílenou kapacitou," uvedla Eva Svobodová z UNIQA.
