Hlavní obsah

Poštovní spořitelně zlobilo internetové bankovnictví

Novinky, pit
Praha

Poštovní spořitelna se v pátek potýkala s problémy u internetového bankovnictví, do kterého se od rána nešlo přihlásit. Potíže se odpoledne už podařilo odstranit, sdělila Novinkám mluvčí této finanční instituce Martina Slavíková.

Foto: Ondřej Kořínek, Novinky

Poštovní spořitelna patří do Skupiny ČSOB.

Článek

„Služby Era portálu nebyly dostupné zhruba od osmi hodin ráno. Kolem poledne se podařilo službu částečně zprovoznit a od 14 hodin je již zcela funkční,“ uvedla Slavíková.

Příčinou byla podle mluvčí technická závada hardwaru. „Klientům se za vzniklé komplikace velice omlouváme,“ dodala Slavíková.

Poštovní spořitelna, kterou provozuje Česká pošta, je součástí Skupiny ČSOB. Bankovní služby poskytuje na více než 3300 poštách a ve 43 Finančních centrech více než dvěma miliónům klientů, a je tak z tohoto pohledu druhou největší bankou v Česku.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám