Článek
„Produkty, které si v současné době vedou opravdu dobře, tedy Lego a Pokémoni, jsou ty, které mají mezigenerační přitažlivost,“ citovala BBC Melissu Symondsovou, ředitelku výzkumné společnosti Circana, která sleduje prodej hraček.
Tržby britských hračkářů se v září meziročně zvýšily o šest procent. A to také díky hračkám, které kupující znali z filmů, třeba zubatého modrého mimozemšťana Stitche. Velkou oblibu má stále Formule 1, která letos slaví 75. výročí.
Podle britského zpravodajského deníku Independent oborníci z oboru odhalili své předpovědi pro nejprodávanější hračky letošních Vánoc, v čele s prasátkem Peppou, panenkami Wicked a závodními vozy Formule 1 od Lega a Hot Wheels.
Stále ovšem platí, že segment takzvaných chytrých hraček, tedy těch digitálních či mobilních, roste výrazně rychleji.
Společnost zaměřená na průzkum trhu a konzultační služby Spherical Insights očekává, že velikost globálního trhu s hračkami připojenými k internetu do roku 2033 překročí 20,39 miliardy dolarů, 424 miliard Kč.


