Hlavní obsah

Makro se chce zbavit lidí, kteří málo utrácí

PRAHA

Společnost Makro Cash & Carry upraví od července své obchodní podmínky. Pokud bude chtít vlastník členské karty nakupovat v Makru dál, tak musí utratit minimálně dva tisíce korun za půl roku, jinak ho firma vyřadí ze své databáze.

Článek

Ti zákazníci, kteří během července, srpna a září 2 000 Kč neutratí, budou na tento fakt upozorněni dopisem. Pokud lidé ani během následujícího čtvrt roku nesplní podmínku útraty 2000 korun za půl roku, bude jim registrace následně zrušena.

Podle odhadu vedení společnosti Makro by se to mohlo týkat zhruba deseti procent z miliónu zákazníků velkoobchodního řetězce.

Firma změnu zdůvodňuje tím, že reaguje na připomínky svých klíčových zákazníků, pro které jsou nejdůležitějšími faktory nakupování v Makru komfort během nákupu, poradenský servis a individuální přístup.

Klíčovým zákazníkem je pro Makro ten, kdo ve velkobchodě utratí minimálně 20 000 Kč za měsíc. Pro tyto zákazníky bude prodejna otevřena každý den brzy ráno a zajištěn poradenský servis.

Reklama

Související témata:

Související články

Prodavač ve velkém podváděl Makro

Policie od neděle stíhá zaměstnance ostravského hypermarketu Makro kvůli podvodům s masem. Muž měl svého zaměstnavatele připravit přibližně o 100 tisíc korun....

Inspektoři našli hlodavce ve skladech Makra

Hlodavce a myší trus ve skladech obchodního řetězce Makro v Čestlicích na okraji Prahy zjistila při kontrole Státní zemědělská a potravinářská inspekce....

Výběr článků

Načítám