Článek
Kromě historické škodovky se v nabídce objevila auta i mnohem mladšího data výroby a různých značek, například Volvo, Fordy, Opely či Citroëny. Zájem byl o octavie a to hlavně kvůli náhradním dílům.
„Dražba byla velice úspěšná. Prodali jsme všechna vozidla a většinu za násobek nejnižšího podání. Myslím si, že magistrát bude spokojený,“ zhodnotil průběh aukce licitátor Petr Polanský, který následně uvedl, že aukce vraků zpravidla není příliš výdělečná, neboť náklady spojené s odtahem aut z ulic a následně jejich parkováním na vyhrazeném místě jsou většinou vyšší, než jsou pak výnosy z jejich prodeje.

Dražit přijeli lidé z různých míst republiky.
Dražbu aut pořádal Liberec už počtvrté a zájem je mezi kupujícími rok od roku větší a neváhají přijíždět i ze vzdálenějších míst republiky. Například z Kutné Hory dorazil Lukáš Dudla, který vážil cestu výhradně kvůli aukci. Koupil Citroën C5 z roku 2010, za který zaplatil 11 tisíc korun. Jeho vyvolávací cena byla dva tisíce korun.
„Byla to víceméně hraniční částka, kterou jsem chtěl investovat do tohohle vozidla. Ještě jsem přemýšlel nad jedním vozidlem, ale v rámci osobní prohlídky mi nedávalo smysl,“ vysvětlil Dudla.

Licitátor Petr Polanský považuje dražbu za vydařenou. Prodaly se všechny vozy.
Nabízené vozy jsou totiž většinou uzamčené a nezřídka sloužily původně jejich majitelům jako pouliční obydlí, a tak bývají plná odpadu, jsou v nich spací pytle, peřiny, ale i pozůstatky po vykonané potřebě. Uvnitř se dají najít i další poklady - třeba stará rádia, nabíječky na telefony, nářadí, oblečení a mnohé další. Ani to ale kupující neodradí.
„Jsem přesvědčen o tom, že se povede auto znovu zprovoznit a dát do pořádku tak, aby bylo pro nějakého dalšího majitele zase prospěšné. Ještě dneska se k tomu pokusím vyrobit klíč, s tím, že by se do dvou dnů odvezlo. Potom bude technická prohlídka, následné opravy a potom nejspíš následný prodej,“ popsal své plány Dudla, který se živí zmíněnou výrobou autoklíčů.

V nabídce bylo šestnáct autovraků odtažených z ulic města.
Spokojený odcházel z aukce i Karel Šulc z Hejnic, který nakonec vydražil šest autovraků.
„Mám ekologickou likvidaci, a tak je rovnou zlikviduji. Mně se to vyplatí. Něco využiji na náhradní díly a něco na kila. Za ty roky, co to děláme, už to máme v ‚merku‘ a vyplatí se to,“ vysvětlil Šulc, který se likvidaci autovraků věnuje přes dvanáct let. Aukce objíždí pravidelně, kdy se někde objeví a většinou neodjíždí s prázdnou. „Čím víc aut, tím větší kšeft,“ dodal.

Za nejvyšší cenu se prodala Škoda 120 z roku 1988.
Největší bitva se strhla o již zmíněnou Škodu 120, která se nabízela až v samotném závěru dražby. Nakonec ji vybojovala jediná žena účastnící se aktivně dražby. Co s vozidlem hodlá podniknout, ale prozradit nechtěla.
Vozy město v aukci nabízí zpravidla za třetinu odhadní ceny. Po odtažení z ulice na odstavné parkoviště se nikdy násilně neotvírají, neboť až do okamžiku vydražení stále patří původnímu zapsanému majiteli. Vlastníky po odtažení vždy magistrát obesílá a pokud o ně neprojeví zájem, jsou nabídnuta v dražbě. Letos jich bylo šestnáct, v předchozích letech se touto cestou povedlo prodat celkem 35 aut, vloni se objevily v nabídce i návěsy od kamionů.