Hlavní obsah

Česká spořitelna má potíže s internetovým bankovnictvím

Praha
Aktualizováno

Kvůli technickým potížím se od pondělních dopoledních hodin nemohou firemní klienti České spořitelny přihlásit do internetového bankovnictví BUSINESS 24. Nefungují telefonní linky související se službou SERVIS 24 Telebanking a Informační linka k sKartě.

Foto: Ondřej Kořínek, Novinky

Ilustrační foto.

Článek

„Internetové bankovnictví SERVIS 24 je však plně funkční, stejně jako aplikace SERVIS 24 Mobilní banka a SERVIS 24 GSM Banking,“ uvedl pro Novinky Jan Holinka z Tiskového centra České spořitelny.

K zadání transakcí mohou klienti využít také všechny bankomaty a platbomaty České spořitelny, přes které mohou zadávat nejen jednorázové a trvalé platební příkazy, ale také například dobíjet kredit mobilních telefonů či nastavovat limity u platebních karet.

„Na odstranění závady usilovně pracujeme a o dalším vývoji budeme klienty neprodleně informovat na našich webových stránkách,“ dodal Holinka.

V 16 hodin na dotaz Novinek uvedlo tiskové centrum České spořitelny, že problém stále přetrvává.

Související témata:

Výběr článků

Načítám