Článek
Je to z toho důvodu, že v současné chvíli není prakticky kam jinam dopravu odklonit, což by umožňoval právě Pražský okruh nebo motivace lidí využívat vlakovou dopravu, která má dostatečnou kolejnou kapacitu pro neustále se zvětšující počet lidí dojíždějících do hlavního města zejména za prací.
„Severovýchod Prahy je na tom dopravně velmi zle. Daná část města navíc bude v budoucnu mít o desítky tisíc nových bytů více, jelikož oblasti například Letňan a Čakovic představují velké rozvojové území, a už dnes to tady na silnicích kolabuje,“ shrnul situaci pro Novinky na severovýchodě metropole dopravní expert Zdeněk Lokaj.
Dodal, že jak náměstek pro dopravu Zdeněk Hřib (Piráti), tak primátor Bohuslav Svoboda (ODS) by si měli uvědomit, že jsou u vlády poměrně dlouho a za tu dobu se přinejmenším moc nepostavilo.
Lavinou stížností bývá proto zavalena radnice pražských Satalic, kde před měsícem panoval „plnotučný“ dopravní kolaps, kdy souběžné uzavření sjezdů z D10, Čakovické ulice na Proseku a ulice Beranových v Letňanech způsobilo takřka permanentní kolony ve všech směrech a ve všech okolních městských částech. Problémy se proto netýkají pouze listopadových dnů, jak často zaznívá.

