Článek
O stížnostech informuje server Independent. Ten uvádí, že turisté, kteří v restauraci DK Oyster u pláže Platys Gialos v poslední době hodovali, byli v šoku z neadekvátních cen. Podnik je přitom odíráním strávníků nechvalně proslulý.
Jedna návštěvnice na TripAdvisoru varovala potenciální hosty, že jen ryba ji v restauraci vyšla na 350 eur, což je přes 8600 korun. Celkově pak za tři pokrmy „vyplázla“ zmiňovaných tisíc eur. „Náš nejhorší zážitek na Mykonosu,“ dodala.
Další z návštěvníků v recenzi uvedl, že byl společně s přáteli nalákán do podniku na „bezplatná“ lehátka. Personál skupině následně nabídl nápoje, aniž by přinesl menu nebo zmínil ceny. Obsluha pak přispěchala i s jedním nevyžádaným nápojem coby darem od podniku, přesto se položka nakonec objevila na účtu.
„Za pár drinků jsme zaplatili něco pod 400 eur (takřka 10 tisíc korun),“ uvedl recenzent. Ten doplnil, že podnik hostům naúčtoval víc nápojů, než doopravdy vypili. V hotelu se pak turisté od personálu na recepci dozvěděli, že přemrštěné ceny jsou v podniku DK Oyster chronicky známým problémem.
Ceny musí být podle EU transparentní
Independent uvádí, že vysoké ceny jako takové nejsou v Řecku zakázané, podle pravidel Evropské unie je však nutné částky uvádět transparentně, aby hosté od první chvíle věděli, co očekávat.
Kvůli řadě stížností a špatných recenzí vydal TripAdvisor k podniku oficiální varování. Turistům doporučuje se před návštěvou opravdu dobře informovat.
Majitel restaurace Dimitrios Kalamaras pro server Metro uvedl, že recenze na TripAdvisoru jsou falešné a hosté se mají před objednávkou zeptat na ceny obsluhy. Ze špatné reputace viní Kalamaras influencery, kteří jsou zvyklí žebrat o jídlo zdarma. Způsob, jakým podnik nabídku inzeruje, nehodlá majitel kvůli nátlaku měnit.