Hlavní obsah

Zákazník si stěžoval na kvalitu vietnamského auta, automobilka ho za to nahlásila policii

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Vietnamský youtuber Tran Van Hoang si videem stěžoval na kvalitu svého auta značky VinFast. Ta si to nenechala líbit a nahlásila ho na policii s tím, že ve videu zazněly nepravdy. Co konkrétně jimi bylo, však neuvedla.

Foto: Marek Bednář, Novinky

VinFast Lux A2.0

Článek

Automobilka VinFast, první a zatím jediná vietnamská značka, nahlásila svého zákazníka policii, protože si stěžoval na kvalitu svého auta. Činil tak na YouTube, kde měl 455 tisíc sledujících. Informuje o tom agentura Reuters.

Tran Van Hoang si pořídil sedan VinFast Lux A2.0 a v nyní již staženém videu podle agentury uváděl, že je hrdý na to, že vlastní auto značky VinFast a jen neochotně upozorňuje na problémy.

Podle webu Jalopnik je video přesto na internetu k nalezení; my jsme ho objevili na dvou kanálech. U jednoho je popisek ve smyslu „Kritizoval VinFast Lux A2.0 a má být žalován”, u druhého „Příběh o autě VinFast, které najelo 8000 km a desetkrát bylo v servise”.

Jeho popisek říká, že vůz byl 10x v autorizovaném servise, ale přesto nebyly opraveny všechny nedostatky a po několikerém rozebrání zůstaly na kůži olejové skvrny a škrábance na výplních dveří.

Automobilka uvádí, že informace ve videu byly nepravdivé a ovlivnily reputaci značky. „Přestože Tran Van Hoang videa odstranil, uložili jsme si je a poslali stížnost na policii,” pokračuje automobilka v prohlášení a opakuje, že má dostatek důkazů, že nejde o normální kritiku.

Co konkrétně bylo nepravdivé a proč Hoangova kritika nebyla normální, neuvádí. Na své facebookové stránce nicméně uvedla, že „naslouchá a je připravena vyřešit jakékoliv problémy svých zákazníků, ale také objasnit provinění ovlivňující značku”.

Reklama

Související články

Výběr článků

Načítám