Článek
Napříč odvětvími se 3D loga s odlesky dnes často vyřazují ve prospěch dvourozměrných, plochých variant. Nejnovějším příkladem je japonská automobilka Suzuki.
Znak stále nese nezaměnitelnou siluetu písmene „S“, která se od roku 1958 téměř nezměnila. Novinkou je hladký, plochý povrch s jemnými konturami lemujícími hrany. Lesklý chromový povrch byl také nahrazen stříbrným. Připomíná matný hliník. Suzuki poznamenává, že tato volba bude na autech šetrnější k životnímu prostředí.

Pro srovnání: Dosavadní logo je lesklé a má 3D prvky.
Automobilka zatím neukázala příklad nového loga na fyzickém autě, k dispozici je jen digitální ukázka. Aktualizované logo je součástí širší změny identity značky pod sloganem „By Your Side“ (po vašem boku). Poprvé se objeví na konceptech, které budou představeny na veletrhu Japan Mobility Show 2025 30. října.
Nový vzhled bude následně postupně zaváděn do celé globální řady Suzuki. Vzhledem k tomu, že proporce loga zůstávají nezměněny, může jej automobilka zřejmě namontovat na mřížky chladiče a zádě stávajících modelů, aniž by se čekalo na facelifty.