Článek
Na výběr je pro 4363 mm dlouhé SUV, které je technicky spřízněné s dosud nepředstavenou Škodou Yeti druhé generace, celkem dvanáct druhů laků karoserie. Bez příplatku je jediný, metalické odstíny stojí 15 tisíc.
Kola mohou mít velikost 16, 17, 18 nebo dokonce 19 palců. Vybírat je možné z osmi druhů čalounění. K dispozici jsou dva výbavové stupně, Style a Experience.
Základní výbava je slušná
Nejlevnější verze vyjde na 523 900 korun (1.0 TSI, 115 k), naopak nejdražší je varianta s nejvýkonnějším turbodieselem (190 k), DSG a pohonem všech kol. Stojí 843 900 korun.
Opticky vysoká cena základní verze je vykoupena vcelku bohatou výbavou – český konfigurátor ukazuje, že v základní výbavě Style dostanete 17palcová litá kola, automatickou klimatizaci, zadní parkovací senzory nebo tempomat. Samozřejmostí je dálkové ovládání, čtyři airbagy nebo elektricky ovládaná přední a zadní okna.
První zákazníci se dočkají letos v září, a třebaže jde o model vyráběný v České republice, na objednané vozy si počkáte pět měsíců.