Článek
Karoserie poslední generace vozu se vzduchem chlazeným motorem je nyní kompletně z uhlíkového kompozitu. Opravdu úplně celá. Na Pebble Beach přivezla firma dokonce jednu tuhle karoserii vcelku na pomocném rámu, tak jak sešel z výroby ve firmě.
Je krásně vidět skelet vozu z uhlíkových vláken, který je lakovaný průhledným lakem s nádechem šedé v odstínu Chelsea Grey. Jen světle šedý proužek s písmem na spodní straně boků s nápisem porsche pak „pletivo“ kompozitu překryje.

S tímhle se dá už mluvit o zcela novém autě
Samozřejmě že když se už odstrojí kompletně auto, dostane i další vylepšení. Opět tu jsou rozšířené blatníky o tři centimetry, aby se vešla kola s pneumatikami o šířce 335 mm vzadu a 295 vepředu. Podvozek dostal nové pružení od JRZ nebo keramické kotouče od Bremba. Důležitý je i motor. Pracuje tu atmosférický plochý šestiválec, má výkon 298 kW (400 koní) a točivý moment 447 Nm.
Firma sice už nějakou dobu úpravu 993 nabízí, ale zatím to byly jen dílčí změny. Takto komplexních rekonstrukcí chce udělat jen 25. Zákazníci buď musí svůj vůz přivézt, nebo mohou s firmou spolupracovat při hledání vhodného ojetého kousku. Cena konverze nebyla zveřejněna.

I pro standardní karoserii se nabízí Gunther Werks Porsche 911 Sport Touring Package

Je to úprava, která udělá ze starého Porsche unikát

Samozřejmě, že základem i tady je karbon, jen ne v takovém množství