Článek
Nové logo připomíná kontroverzní rebranding Jaguaru. Jeho použití bude okrajové, nebude nahrazovat tradiční nápis Range Rover na přídích a zádích vozů.
Bylo vyvinuto jako menší symbol pro situace, kdy se nápis nevejde, například na štítek nebo jako součást opakujícího se vzoru, a v prostorách akcí, kde je vhodnější použití malého loga. Má tak sloužit jako doplňkový prvek identity značky, nikoli jako náhrada stávajícího označení.
Range Rover byl již dříve vyčleněn jako jedna ze čtyř značek JLR společně s Jaguarem, Discovery a Defenderem. Stalo se tak v rámci strategie „House of Brands“. Jméno Land Rover však nikdy nezmizelo a nemizí ani teď, jak zdůraznil generální ředitel JLR Adrian Mardell. „Opravdu chci zopakovat a uvést do záznamu, že značka Land Rover zůstane,“ uvedl. Nové logo tedy pravděpodobně nenahradí ani zelený ovál s nápisem Land Rover.

Vzor Range Rover se zatím nejasným použitím
Logo bylo odhaleno společně s dedikovaným „vzorem Range Rover“ - šachovnicovým designem, který zahrnuje písmeno R v různých orientacích jako centrální prvek.
Není jasné, jak bude tento vzor použit, ale k možnostem patří mřížky či čalounění interiéru.