Hlavní obsah

Range Rover má nové logo, první zcela vlastní

1:28
1:28

Poslechněte si tento článek

Range Rover dnes vnímáme jako samostatnou značku a automobilka JLR ji tak také prezentuje, ale až dosud svým logem patřila pod Land Rover. Nyní však JLR představila nové logo s dvojitým písmenem R v charakteristickém minimalistickém písmu značky. Jedná se o první emblém navržený speciálně pro Range Rover od uvedení původního vozu v roce 1970.

Foto: JLR

Nové logo Range Roveru

Článek

Nové logo připomíná kontroverzní rebranding Jaguaru. Jeho použití bude okrajové, nebude nahrazovat tradiční nápis Range Rover na přídích a zádích vozů.

Bylo vyvinuto jako menší symbol pro situace, kdy se nápis nevejde, například na štítek nebo jako součást opakujícího se vzoru, a v prostorách akcí, kde je vhodnější použití malého loga. Má tak sloužit jako doplňkový prvek identity značky, nikoli jako náhrada stávajícího označení.

Range Rover byl již dříve vyčleněn jako jedna ze čtyř značek JLR společně s Jaguarem, Discovery a Defenderem. Stalo se tak v rámci strategie „House of Brands“. Jméno Land Rover však nikdy nezmizelo a nemizí ani teď, jak zdůraznil generální ředitel JLR Adrian Mardell. „Opravdu chci zopakovat a uvést do záznamu, že značka Land Rover zůstane,“ uvedl. Nové logo tedy pravděpodobně nenahradí ani zelený ovál s nápisem Land Rover.

Foto: JLR

Vzor Range Rover se zatím nejasným použitím

Logo bylo odhaleno společně s dedikovaným „vzorem Range Rover“ - šachovnicovým designem, který zahrnuje písmeno R v různých orientacích jako centrální prvek.

Není jasné, jak bude tento vzor použit, ale k možnostem patří mřížky či čalounění interiéru.

Související témata:

Výběr článků

Načítám