Hlavní obsah

Nejmenší hyundai prošel modernizací

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Hyundai i10 současné generace vyráběné od roku 2019 vstupuje do druhé fáze svého životního cyklu drobným faceliftem. Soustředí se na retuše vnějšího vzhledu a nové technologie uvnitř.

Foto: Hyundai

Hyundai i10 po faceliftu

Článek

Zatímco mnoho automobilek v Evropě opustilo méně ziskový segment A, Hyundai stále nabízí i10, a dokonce připravil i modernizaci.

Z vnějšku je patrnou změnou nové LED denní svícení ve tvaru voštiny, které u standardní verze nahrazuje kulatý segment. Sportovně střižená verze N Line zůstává v nabídce, přičemž v tomto případě se vizuální změny omezují na nový design litých kol a světelný podpis zadních svítilen.

Foto: Hyundai

Hyundai i10 po faceliftu

Foto: Hyundai

Pro srovnání: Hyundai i10 druhé generace před faceliftem

Uvnitř Korejci použili nové materiály a ambientní osvětlení. K dispozici budou čtyři různé barevné kombinace interiéru. Klasický černý interiér kombinuje černé látkové čalounění sedadel s jednobarevnou přístrojovou deskou. Zatímco šedý interiér, dostupný ve vyšších stupních výbavy, nabídne světle šedé čalounění sedadel s přístrojovou deskou, jejíž horní část je černá a spodní část šedá.

Novinkou je barevný paket s purpurovými akcenty, který nabízí čalounění sedadel z tartanu s vertikálními purpurovými liniemi a další purpurové detaily, ať se jedná o prošívání, nebo výdechy ventilace.

Novinka má nyní standardně dodávaný 4,2palcový displej LCD na panelu sdružených přístrojů, vstupy USB typu C vpředu a vzadu, druhou generaci systému eCall pro nouzové volání a bezdrátové aktualizace pro mapové podklady.

Infotainment nadále zahrnuje integrovaný 8palcový dotykový displej, multimediální a navigační systém, Apple CarPlay a Android Auto či bezdrátovou nabíječku.

Došlo také k rozšíření schopností jízdních asistentů. Autonomní nouzové brzdění se specifickými režimy pro jízdu ve městě a mimo město dokáže rozpoznávat nejen vozidla nebo chodce, ale v nové verzi také cyklisty.

K pohonu bude sloužit nadále litrový tříválec s přeplňováním i v atmosférické verzi, stejně jako čtyřválcová dvanáctistovka.

Spuštění výroby nového modelu i10 ve výrobním závodě Hyundai v tureckém Izmitu je plánováno na duben 2023. První vozy by se měly objevit na evropských silnicích ve druhé polovině letošního roku.

Test Hyundai i10 N Line: Zábava v maličkém balení

Testy

Hyundai už v Norsku prodává jen elektromobily

AutoMoto

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám