Článek
O pohon se bude starat uprostřed umístěný osmiválec se zdvihovým objemem 3,8 litru, přeplňovaný dvojicí turbodmychadel (stejný motor je i v méně výkonném MP4-12C). V P1 bude výkon spalovacího motoru 737 koní při 7500 otáčkách. Točivý moment má hodnotu 720 Nm a tohoto maxima šestiválec dosahuje při 4000 otáčkách. Dalších 179 koní a 260 Nm přidává elektromotor, celkový výkon je tak 916 koňských sil.
Přenos výkonu má na starost sedmistupňová dvouspojková převodovka, všechen točivý moment putuje na zadní kola. P1 dovede jet i v čistě elektrickém režimu, 96 kilogramů vážící baterie mu dávají „šťávu“ na pouhých 10 kilometrů.
Otázkou je, zda toto řešení spíš nemá za cíl snížit normovanou spotřebu a vyhnout se pokutám za nadlimitní emise CO2. Pravdou samozřejmě je, že elektromotor při činnosti spalovacího motoru zlepší odezvu na sešlápnutí plynového pedálu, jako u atmosférického motoru ze „staré školy“ to asi nebude, nedostatkem výkonu či emocí by ale P1 rozhodně trpět nemělo.

McLaren P1 (sériová verze, kamufláž, 2013)
P1 by měl podle spekulací na stovku zrychlit za 2,8 sekund, nejvyšší rychlost by podle neoficiálních informací mohla být 384 km/h. Ve většině parametrů tak překoná ikonický model F1, který McLaren přestal vyrábět v roce 1998 (V12, 626 k, 3,6 s a 386 km/h). Jaká bude spotřeba paliva, zatím veřejnosti nebylo sděleno.
McLaren potvrdil výrobu 500 kusů modelu P1. Prodejní cenu zatím neoznámil, mluví se o částce kolem 25 miliónů korun. Světová premiéra proběhne už příští měsíc na ženevském autosalonu.