Hlavní obsah

Ford Ranger přijíždí ve vrcholné verzi Platinum

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Ranger nové generace dostal luxusně laděnou verzi Platinum. Je vyhrazena pro evropský trh, výroba pro český trh bude zahájena v dubnu příštího roku za dosud neoznámenou cenu a první dodávky zákazníkům jsou naplánovány na léto.

Foto: Ford

Ford Ranger Platinum

Článek

Ford Ranger lze koupit ve standardních verzích XL, XLT či Limited, jako stylový wildtrack nebo extrémní raptor. Pro ty, kteří si ještě nemohli vybrat, je tu naopak luxusně ztvárněná varianta Platinum.

Vyrábí se výhradně s pětimístnou dvoukabinou a k pohonu slouží třílitrový vznětový šestiválec známý na severoamerickém trhu z luxusních SUV a pick-upu F-150. Jednotka dosahuje výkonu 176 kW, 240 k a točivého momentu 600 Nm. Přenos výkonu zajišťuje elektronicky řízený stálý pohon všech kol pro silnici i terén ve spojení s 10stupňovou automatickou převodovkou.

Exteriér varianty Platinum přidává oproti výchozím verzím například specifickou mřížku chladiče. Nová je chromovaná úprava vnějších detailů, stejně jako 20palcová kola z lehké slitiny s lesklými detaily. Nechybí tlumené otevírání víka korby, zatmavená boční okna a charakteristické denní svícení integrované do Matrix LED světlometů. Standardně dodávané jsou střešní ližiny.

Řidič i spolujezdec mají k dispozici prémiová perforovaná a prošívaná kožená sedadla s možností nastavení v deseti směrech, s vyhříváním, odvětráváním a kontrastními švy. Novým doplňkem je tmavé javorové dřevo s otevřenými póry vkládané v palubní desce, nechybí ambientní osvětlení.

Kokpit tvoří dvě 12palcové obrazovky, plně digitální přístrojový štít před řidičem a na výšku orientovaná dotyková obrazovka. Ranger Platinum je dále standardně vybaven audiosystémem B&O s deseti reproduktory a bezdrátovým nabíjením telefonů.

Vedle asistenčních systémů Rangeru Wildtrak má platinum v sériové výbavě navíc aktivní parkovací asistent s asistentem vyparkování, systém hlídání mrtvých úhlů s upozorněním na projíždějící vozidla při couvání, pokrytím přívěsu a s asistentem změny jízdního pruhu a soustavu kamer s pokrytím 360 stupňů okolo vozu.

Za volantem nového Fordu Ranger Raptor: Supersport do terénu

Testy

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám