Článek
F12berlinettu, a tudíž i popisovanou limitovanou edici pohání vpředu uložený dvanáctiválec o objemu 6262 ccm (s válci v úhlu 65 stupňů), který je plněn atmosféricky. Výkon bere dech – 740 koní (118 koní na litr objemu). Točivý moment dosahuje maxima při 690 Nm, přičemž 80 procent je k dispozici už od 2500 otáček. Dvanáctiválec se nechá vytočit až do 8700 otáček. Motor je spojen výhradně s dvouspojkovou převodovkou, výkon se přenáší na kola zadní nápravy.
Zrychlení na stovku je stejné jako u F12berlinetty – tři vteřiny a jedna desetina. Z klidu na 200 km/h je to pak u výchozího neméně dech beroucích 8,5 vteřiny, nejvyšší rychlost činí 340 km/h – zda je to stejné také u otevřené verze, Ferrari nezveřejnilo.
Se střechou jenom 120 km/h
Ferrari F60America je bráno spíše jako roadster, tedy otevřené dvoumístné auto. S panelem střechy, který se instaluje ručně(!), navíc má omezenou nejvyšší rychlost – pouhých 120 km/h. Zvláštností interiéru jsou dvě barvy sedaček – levá je červená, pravá černá. Obě mají uprostřed našitou vlajku Spojených států amerických.
Světovou premiéru si nový model od Ferrari odbyde v Los Angeles, konkrétně v Beverly Hills. Vyrobí se pouze deset kusů, celá desítka je již údajně vyprodaná. Cenu automobilka nezveřejnila, podle spekulací je to minimálně 20 miliónů korun.