Článek
Roadster dostal stylovou plátěnou střechu. Její ovládání má na starost elektronika, které stažení, respektive vytažení trvá patnáct sekund, a to až do rychlosti 50 km/h. Proti verzi kupé, která se dočkala lepšího lithium-iontového akumulátoru, je roadster o 60 kilogramů lehčí (váží celkem 1670 kg).
Uprostřed vozu umístěný vysokonapěťový akumulátor má kapacitu 34 Ah (dříve 20 Ah). Navýšil se i výkon elektromotoru – o 9 kW/12 k na konečných 105 kW. Celkový výkon po započtení tříválcového benzínového motoru činí 275 kW, tedy 374 koní.

BMW i8 Roadster (2017)

BMW i8 (2017)
Obdobně rychlé jako kupé
Na stovce je i8 Roadster proti kupé o 0,2 sekundy pomaleji (4,6 s), nejvyšší rychlost je u obou modelů omezena při tradičních 250 km/h. Zajímavé je, že kupé má v případě nové i staré verze, vyráběné od roku 2014, stejné zrychlení 0–100 km/h.
Větší je ale dojezd v čistě elektrickém režimu: z původních 37 km je díky nové baterii 55 lokálně zcela bezemisních kilometrů. Spotřeba dle metodiky EU znamená 2,1 l/100 km u roadsteru a 1,9 l u kupé. Výsledné hodnoty ale berte s velkou nadsázkou, jde o hodnoty naměřené podle staré metodiky. V praxi počítejte se zhruba trojnásobnými hodnotami.
Podrobný test BMW i8 najdete v našem dřívějším článku. [celá zpráva]

BMW i8 Roadster a kupé (2017)

BMW i8 Roadster / kupé (2017)