Článek
Nový Continental Supersports dostane čtyřlitrový osmiválec se dvěma turbodmychadly z modelu GT Speed, ale ve výrazně přepracované podobě s výkonem zvýšeným na přibližně 477 kW. Na rozdíl od GT Speed se však Supersports obejde bez elektrifikace a má také mít čistě zadní pohon, uvádí britský web Autocar. Bentley tak cílí na koncept „čistého výkonu“ bez kompromisů, který přináší hybridní technologie.
Za zlepšení výkonnosti však nebude stát jen motor, nýbrž také radikální snížení hmotnosti. GT Speed váží 2459 kg, Supersports má dosáhnout hmotnosti kolem dvou tun, což by z něj učinilo nejlehčí bentley za poslední desetiletí.
Úspory hmotnosti dosáhne značka použitím karbonových prvků karoserie včetně střechy, lehkých sportovních sedadel a úplným odstraněním zadních sedadel, ovšem hlavní část diety bude odstranění hybridního systému. Vůz má dostat také speciální výfuky značky Akrapović, lehká kola a karbon-keramické brzdy.
Continental Supersports bude exkluzivní záležitostí s výrobou v řádu nízkých stovek kusů a základní cenou kolem 400 tisíc liber (11,3 milionu korun). Většina zákazníků si pravděpodobně objedná individuální úpravy od divize Mulliner. První objednávky již byly podány, dodávky začnou koncem roku 2026.