Článek
Délka 5,14 metru, rozvor 2,99 metru, šířka 1,95 metru a výška 1,46 metru zůstávají beze změny. Stejně jako u současné generace je k dispozici Verze A8 L s rozvorem prodlouženým o 13 centimetrů. Vzhled se měnil pouze v přední části, kde kapota motoru, maska chladiče a přední nárazník dostaly výraznější tvary. Spodní hrana světlometů je rovná.
Vzadu se mírně poupravil vzhled světel. Na výběr je dvanáct barev karoserie, včetně pěti nových odstínů. Kola jsou nabízena s průměrem ráfku až 21 palců, přičemž k dispozici jsou i kované „dvacítky“. Novinkou je technologie nazvaná Matrix LED. O co jde? Dálková světla jsou u těchto světlometů tvořena 25 samostatnými diodami na každé straně, které lze individuálně zapínat a vypínat nebo ztlumit.

Audi S8 (2013, facelift)

Audi A8 (2013, facelift)
Standardem osmistupňový automat
Nově pro omlazenou A8 přibyl Lane assist, který při nechtěném opuštění jízdního pruhu mírným zásahem do řízení automobil srovná. Nový je i head-up displej, jenž promítá důležité údaje do zorného pole řidiče na čelní okno. Asistent nočního vidění dokáže nově rozpoznávat kromě chodců také větší zvířata.

Facelift Audi S8Video: Audi
Standardem je osmistupňová převodovka tiptronic a pohon všech kol quattro. Audi A8 má v nabídce dva zážehové a dva vznětové motory. Jde o jednotku 3.0 TFSI přeplňovanou kompresorem s výkonem 228 kW (310 k), druhým zážehovým motorem je vidlicový osmiválec 4.0 TFSI přeplňovaný dvěma turbodmychadly s výkonem 320 kW (435 k). Naftové agregáty zahrnují šestiválec 3.0 TDI s výkonem 190 kW (258 k) a osmiválec 4.2 TDI s výkonem 283 kW (385 k) a působivým točivým momentem 850 Nm.

Audi A8 (2013, facelift)

Audi S8 (2013, facelift)
Nejrychlejší je verze S8
Vrcholem je pak verze S8 s výkonem stejným jako před faceliftem - 380 kW (520 k). Ve spojení s pohonem všech kol quattro zrychlí tento model, pro nějž se dodává zadní sportovní diferenciál a jinak nastavený podvozek, z 0 na 100 km/h za 4,2 sekundy. Mimochodem, pro osmiválce a model A8 L W12 quattro s výkonem 500 k jsou k dispozici kotoučové brzdy z keramického materiálu vyztuženého uhlíkovými vlákny.
Světovou premiéru bude mít omlazené A8 v září na frankfurtském autosalonu. České ceny zatím nebyly stanoveny, lišit se však od současné verze mají pouze nepatrně.

Audi A8

Audi A8 (2013, facelift)