Hlavní obsah

Výletní společnost chystá okružní plavbu s překvapením

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Nastoupit na loď a nechat se unášet neznámo kam. Tak by se dal shrnout koncept, který si pro svou výletní plavbu přichystala společnost Uniworld Boutique River Cruises. Ta na příští rok totiž chystá desetidenní cestu po Evropě, jejíž itinerář se pasažéři dozvědí až těsně před začátkem a navštívené destinace tak pro ně budou překvapením.

Foto: Profimedia.cz

Plavba potrvá 10 dní a vyjde na takřka 150 tisíc korun (ilustrační foto).

Článek

Loď se na svou pouť vydá 12. června příštího roku a není zatím ani známo, odkud se bude vyplouvat. Podle šéfky společnosti Ellen Bettridgeové, která bude rovněž na palubě, se myšlenka zrodila díky zpětné vazby zákazníků, kteří by v tuto chvíli prý cestovali skutečně kamkoli, informuje server Independent.

„Naši klienti nás nikdy nepřestanou udivovat svou podporou a loajalitou. Jelikož v nás vkládají důvěru, rozhodli jsme se jim pro zábavu vytvořit jedinečnou plavbu s překvapením s novými zážitky, které jsme v Uniworld ještě nenabízeli,“ uvedla Bettridgeová. Doplnila, že seznam chystaných zastávek potěší jistě všechny, kteří prahnou po dobrodružství. Itinerář se dozvědí až těsně před zahájením plavby.

Výletní plavba za miliony korun se vyprodala během jediného dne

Cestování

Podle společnosti bude připraven zajímavý program jak na palubě lodi, tak na souši. A přestože zastávky nebudou předem známé, dostanou cestující předem malé nápovědy, aby věděli, co si s sebou mají zabalit.

V ceně jsou i letenky

Desetidenní plavba vyjde na 4999 liber, v přepočtu 148 tisíc korun. Do této ceny jsou zahrnuty také letenky na místo, odkud se bude vyplouvat.

U toho však all-inclusive balíček nekončí. Je v něm zahrnuta také neomezená konzumace vín a nápojů, wellness, zábavní programy na palubě, letištní transfery a další. „Jak se postupně distribuují vakcíny a otevírají hranice, naši zákazníci uvedli, že jsou ochotni cestovat kamkoli, hlavně aby mohli opět prozkoumat svět,“ vysvětlila Bettridgeová.

Podobný koncept nedávno představily australské aerolinky Qantas. Ty chystají zase domácí lety s překvapením, což znamená, že se cestující dozvědí cílovou destinaci krátce před nástupem na palubu.

Australské aerolinky chystají lety s překvapením

Cestování

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám