Hlavní obsah
Ilustrační foto Foto: Profimedia.cz

Aerolinky naštvaly vegana. Naservírovaly mu živočišné produkty

Nedbalost společnosti British Airways rozezlila jednoho z jejích klientů známého pouze coby Mark. Ten si na svůj let z amerického Phoenixu do Londýna předem objednal veganské jídlo, posádka mu k němu ovšem přidala také máslo a tavený čedar, tedy živočišné produkty, které vegani odmítají, píše server Independent.

Ilustrační foto Foto: Profimedia.cz
Aerolinky naštvaly vegana. Naservírovaly mu živočišné produkty

Mark na Twitteru zveřejnil fotografii másla a trojúhelníčku sýra společně s lístečkem, kde je jasně označeno, že si zvolil veganské jídlo. „Před 15 lety bych tohle očekával, ale vy stále servírujete sýr a máslo s veganskými pokrmy v době, kdy je veganství tak populární a rozšířené všude,“ postěžoval si pasažér. „Co se stalo s kontrolou kvality a uvědomělostí posádky?“ doplnil.

Společnost se cestujícímu za chybu omluvila. „Je nám líto, že jsme vám dali mléčné výrobky společně s vaším veganským jídlem, Marku. Jsme rádi, že jste nás na to upozornil,“ reagovaly British Airways na Twitteru.

Mluvčí následně doplnil, že se aerolinky moc omlouvají za tuto nepříjemnost. „Nahlášený problém prošetřujeme s naším cateringem a provedeme úkony potřebné k tomu, aby se tato situace v budoucnu už neopakovala,“ řekl mluvčí.

Nejen strava, ale hlavně přesvědčení

K události se vyjádřila také britská organizace Vegan Society. „Veganství není jen způsob stravování, ale hluboké přesvědčení, že ubližovat zvířatům je špatné. Dostat živočišný produkt může vegana velmi rozrušit, obzvlášť, když si objednal speciální pokrm,“ uvedl mluvčí organizace Matt Turner.

V letadlech občas k podobným problémům dochází. V minulosti se například stalo, že si cestující té či oné společnosti objednali bezlepkové jídlo a místo plnohodnotného pokrmu dostali pouze banán nebo krekry.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků