Nádraží místní postavili jako součást Velké severní dráhy v roce 1872, ovšem už v roce 1930 tam zrušili provoz pro osobní přepravu a od roku 1964 přestalo sloužit i pro nákladní dopravu.

K nádraží patří pozemek o výměře takřka 5000 m2. Jheo klenotem je ovšem právě cihlová stanice z 19. století.

K nádraží patří pozemek o výměře takřka 5000 m2. Jeho klenotem je ovšem právě cihlová stanice z 19. století.

FOTO: Profimedia.cz

Když dráha ukončila provoz stanice, koupil její budovy v sousedství žijící farmář a začal je využívat jako sídlo pro manažera. Díky tomu zůstalo nádraží po celou dobu své existence v obyvatelném stavu a spousta jeho rysů se zachovala v původní podobě.

Interiér zdobí spousta prvků, které se zachovaly z doby, kdy nádraží sloužilo svému účelu.

Interiér zdobí prvky, které se zachovaly z doby, kdy nádraží sloužilo svému účelu.

FOTO: Profimedia.cz

Kuchyň propojená s jídelnou a obývacím pokojem

Kuchyň propojená s jídelnou a obývacím pokojem

FOTO: Profimedia.cz

Současní majitelé Scholesovi stanici od farmáře koupili v roce 1991. Stalo se tak samozřejmě na popud manžela, Johna Scholese, který je vlakovým nadšencem.

Svou ženu přemluvil k myšlence, že si spolu koupí vlakové nádraží, poté, co přestali pracovat v pohřebnictví a odešli do důchodu.

V domě je celkem pět místností určených ke spoelčenskému životu rodiny. Využít je lze jako salonky, obývací pokoje atd.

V domě je celkem pět místností určených ke společenskému životu rodiny. Využít je lze jako salonky, obývací pokoje atd.

FOTO: Profimedia.cz

Interiér nádraží je proměněn tak, aby fungoval jako rodinný dům. Kromě velké společenské místnosti, sdružující klasicky obývací pokoj s kuchyní a jídelnou, je v domě trojice soukromých ložnic, čtyři koupelny a toalety a pět dalších místností určených pro společný život obyvatel.

FOTO: Profimedia.cz

V domě je trojice ložnic.

V domě je trojice ložnic.

FOTO: Profimedia.cz

K nádraží náleží pozemek o výměře necelých 5000 čtverečních metrů. Na něm stojí mj. stodola a depo pro již zmiňovanou parní lokomotivu „Elisabeth”. Ta byla vyrobena v roce 1924.

Podobně, jako ostatní místnosti v domě, jsou i koupelny zařízené v dobovém stylu.

Podobně jako ostatní místnosti v domě jsou i koupelny zařízeny v dobovém stylu.

FOTO: Profimedia.cz

Současní majitelé se s nádražím neloučí právě rádi. Přibývající léta a touha být co nejblíže svým vnoučatům je ovšem donutily vzdát se svého romantického domova a nabídnout jej k prodeji.