Hlavní obsah
Renault Mégane Renaultsport 275 Trophy Foto: Renault

Renault chce být nejrychlejší předokolkou na Ringu, uvádí speciální mégane

Renault se nechce smířit s tím, že Seat Leon je nejrychlejší „předokolkou” na slavné Severní smyčce Nürburgringu. Výsledkem je limitovaná verze Mégane Renaultsport 275 Trophy, která má mírně zvýšený výkon, ale hlavně upravený podvozek.

Renault Mégane Renaultsport 275 Trophy Foto: Renault
Renault chce být nejrychlejší předokolkou na Ringu, uvádí speciální mégane

Nejvíce podstatnou změnou je nově naladěný podvozek, který za nezveřejněný příplatek může být osazen nastavitelnými tlumiči Öhlins Road & Track. K dostání pro tento model jsou i sportovní pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2, jiný je i výfukový systém, který dodal známý slovinský výrobce Akrapovič. Devatenáctipalcová kola pocházejí ze závodních verzí Renaultu Mégane.

Výkon čtyřválcového dvoulitru povyskočil o deset koní na nynějších 275 k (205 kW) při 5500 otáčkách. Točivý moment má nejvyšší hodnotu 360 Nm, spotřeba paliva zůstala stejná jako u výchozí verze, tj. 7,5 l/100 km.

Renault Mégane RS 275 Trophy

Foto: Renault

Uvnitř jsou sedadla od Recara, volant je potažený alcantarou. Ze stejného materiálu je potažena i páka ruční brzdy. Na prazích nechybí ozdobná plaketka. Kolik ale celkem půjde do prodeje verzí Mégane Renaultsport 275 Trophy, zatím není jisté.

Co je však jisté: prodávat se tento model, jejž poznáte mj. podle šedé linky na předním nárazníku, bude ve dvaceti zemích po celém světě; poprvé se ukáže v červnu v Goodwoodu na tradičním Festivalu rychlosti. Prodejní cena zatím oznámena nebyla.

Renault Mégane RS 275 Trophy

Foto: Renault

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků