Hlavní obsah

Nejvýkonnější verze GT-R od Nissanu je hubenější a rychlejší

Nissan GT-R, japonský konkurent Porsche 911 Turbo se dočkal ještě výkonnější verze. Ta má ve svém názvu označení SpecV a kromě vyššího výkonu, jiné výfukové soustavy přišla i o zadní sedačky. Díky využití uhlíkových kompozitů došlo k snížení hmotnosti.

Nejvýkonnější verze GT-R od Nissanu je hubenější a rychlejší

Výkon upraveného, dvakrát přeplňovaného 3,8 litrového benzínové šestiválce Nissan ještě nezveřejnil. Standardní GT-R nabízí 480 koní a 588 Nm a razantní nárůst se očakávat nedá – Nissan šel totiž cestou snižování hmotnosti a instalování vybavení, které se používá v motoristickém sportu a u nejvýkonnějších sériových automobilů.

:. Nissan GT-R SpecV: zadní křídlo je z hliníku, nová je i výfuková soustava.

Brzdy jsou u SpecV keramické a slibují tedy větší účinnost než v případě standardního GT-R. Zadní spojler je z hliníku, výfuk dostal titanový plášť.

Uvnitř se změnily přední sedačky Recaro, zadní sedačky už v autě nejsou. Nová jsou litá odlehčená kola s rozměrem 20 palců, vyvinutá speciálně pro tento model.

:. Černá je všude - uvnitř i vně auta.

Nissan GT-R SpecV se dodává výhradně v černé metalíze. To, zda se bude nabízet i mimo japonský trh, není v tuho chvíli zřejmé, ale verze s levostranným řízením je nepravděpodobná. V přepočtu stojí SpecV více než tři milióny korun.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků