Článek
Speciální edice se týká obou karosářských variant - Coupé i Roadster. Přeplňovaný pětiválec s výkonem zvýšeným o 20 koní nyní nabídne 360 k (265 kW) a standardně jede až 280 km/h.
Maximum točivého momentu 465 Nm je o 15 Nm vyšší. Přenos hnací síly zajišťuje buď šestistupňová mechanická převodovka, nebo sedmistupňová dvouspojková převodovka S tronic. Výkon se přenáší na všechna čtyři kola.
Verze Coupé s převodovkou S tronic zvládne 0-100 km/h za 4,1 vteřiny (s manuálním řazením o 0,3 s pomaleji), Roadster 0-100 km/h za 4,2 vteřiny (s manuálem za 4,4 s). Nejvyšší rychlost je u všech variant elektronicky omezena na 280 km/h. Spotřeba paliva je u Coupé s převodovkou S tronic 8,5 litru benzínu na 100 km, u otevřené verze to je o 0,1 l/100 km více.
Audi TT RS Plus jezdí na 19palcových litých kolech, která jsou v této edici lakována černou a červenou barvou. Pneumatiky mají rozměr 255/35. Kryty vnějších zpětných zrcátek jsou z kompozitu vyztuženého uhlíkovými vlákny a výfuk má nyní údajně sportovnější zvukový projev.
Model TT RS Plus se na tuzemském trhu začne prodávat v květnu, cena zatím nebyla stanovena.