Kromě řádně rozšířených boků zaujme – a někoho naopak nezaujme, záleží na úhlu pohledu – extrémní zadní přítlačné křídlo, které jako by vypadlo z okruhových speciálů. Je vyrobené z karbonu. Hezky naladěné je i výfukové potrubí, které produkuje brumlavý zvuk (viz video). Obě koncovky výfuku nejsou vyvedeny vzadu, nýbrž z boku. V interiéru nechybí ani ochranná klec.

Audi TT clubsport turbo (koncept, 2015)

Audi TT clubsport turbo (koncept, 2015)

FOTO: Audi

Audi TT clubsport turbo (koncept, 2015)

Audi TT clubsport turbo (koncept, 2015)

FOTO: Audi

Motor má kromě turba i elektrický kompresor

Dvoubarevná litá kola mají průměr 20 palců, použité pneumatiky mají rozměr 275/30. Brzdy jsou karbon-keramické, převodovka je šestistupňová a výkon motoru se přenáší na všechna čtyři kola. Vůz váží bez provozních kapalin 1396 kg.

Audi TT clubsport turbo (koncept, 2015)

Audi TT clubsport turbo (koncept, 2015)

FOTO: Audi

Pod kapotou je upravený 2,5litrový pětiválec, který dostal elektrický kompresor, jenž sekunduje klasickému mechanickému dmychadlu. Motor díky tomu poskytuje výkon 600 koní (441 kW) a 650 Nm točivého momentu. Zrychlení 0–100 km/h je pak otázkou 3,6 s a upravené TT se rozjede až na 310 km/h.

Koncept bude Audi vystavovat tento týden u rakouského jezera Wörthersee.

Audi TT clubsport turbo (koncept, 2015)

Audi TT clubsport turbo (koncept, 2015)

FOTO: Audi