Range Rover je sám o sobě luxusním modelem, po úpravách speciální divize Land Roveru však dostanete ještě větší luxus. Většina tlačítek uvnitř vozu je vyrobena z hliníku, pedály jsou zdobeny rýhováním. Obložení je z pravého dřeva, čalounění je kožené.

Vzadu přibyl chladící box a elektricky ovládané výsuvné stolky. Zajímavostí jsou pak dvě „piknikové” sedačky, které lze vytáhnout na hraně pátých dveří.

Range Rover SVAutobiography

Range Rover SVAutobiography: výběr materiálů i jejich zpracování je špičkové, jak jinak.

FOTO: Land Rover

Range Rover SVAutobiography

Range Rover SVAutobiography

FOTO: Land Rover

Poprvé kola o průměru 22 palců

Poprvé jsou u Range Roveru za příplatek nabízeny 22palcové pneumatiky Dunlop QuattroMaxx. A rovněž poprvé lze zvolit dvoubarevné lakování - horní část karoserie může být v barvě Santorini Black, zbytek vozu pak v jedné z devíti nabízených barev.

U vrcholného provedení došlo i na mírné zvýšení výkonu. Osmiválec přeplňovaný kompresorem má nyní výkon 550 koní s točivým momentem 680 Nm. Došlo tak k navýšení proti standardnímu provedení o 40 koní a 55 newtonmetrů.

Popisovaný model přijde na 5,6 miliónu korun, jde tak o nejdražší provedení Range Roveru. Nabízet se bude také ve verzi s prodlouženým rozvorem. Obě verze se začnou prodávat v dubnu, první zákazníci se dočkají až na podzim.

Range Rover SVAutobiography

Range Rover SVAutobiography: tyto zadní sedačky při jízdě nevyužijete, možná při popojíždění mimo silnice.

FOTO: Land Rover

Range Rover SVAutobiography

Range Rover SVAutobiography

FOTO: Land Rover