Článek
Oznámení, že se malosériový výrobce osmělil a plánuje vlastní supersport, jsou docela běžná a populární. Čím exotičtější destinace za tím stojí, tím atraktivnější to bývá zpráva. Zpráva, která se často zastaví ve fázi nesplněných ambicí. A možná ještě v horším případě paskvilem, který nemá s precizností, jež vyžaduje stavba supersportovního auta, co společného.
Postavit nové auto zkrátka zejména v dnešní době není jednoduché, a to ani pokud se skryjete pod roušku účelné jednoduchosti sportovního auta. Lidem od Ginetty byste však věřit měli. Malinká automobilka má pokročilé závodní aktivity, funguje od roku 1958 a dnes má v portfoliu několik speciálů na závodní tratě.

Ginetta G58 je vrcholem závodního oddělení Ginetty. Vůz nasazovaný do vytrvalostních závodů by mohl darovat novému supersportu motor.
Novinka, kterou Britové chystají pro letošní rok, však má být určena i pro provoz na veřejných silnicích. Žádné vyměklé SUV ale nečekejte. Zamýšlený vůz ještě nemá jméno, Ginetta zatím zveřejnila alespoň obrázek. Na něm je zastřený vůz zřejmě s architekturou motoru vpředu a pohonem zadních kol. Zkrátka klasické kupé, ovšem s řádně agresivním bodykitem.
Druhá informace pak náleží výkonu supersportu. Má se točit kolem šesti set koňských sil. Ovšem není jasné, jaký motor sílu poskytne. Spekuluje se o implementaci závodního osmiválce o objemu 6,2 litru, který ve speciálu G58 dává 575 koní. K premiéře dojde na březnovém ženevském autosalonu.