Hlavní obsah
BMW M2 CS Racing a M2 CS Foto: BMW

Závodění pro začátečníky? BMW M2 CS Racing je slabší než silniční varianta

Těsně po uvedení rozlučkové verze aktuální generace M2 se objevuje i závodní varianta. Z CS je tak i CS Racing připravena provést vás prvními ostrými koly v takzvaných cupových závodech.

BMW M2 CS Racing a M2 CS Foto: BMW
Závodění pro začátečníky? BMW M2 CS Racing je slabší než silniční varianta

BMW M2 ve verzi CS je příkladem řidičského BMW a slouží také jako rozloučení s aktuálním vydáním. Jen týden po premiéře Bavoři představují také závodní verzi. Příznačně a prostě nazvanou Racing.

Vozy z divize M, tedy Motorsport, už bývají na okruhové řádění připraveny vcelku dobře již ve standardu. Ovšem úprav bylo pochopitelně potřeba několik. Základ, tedy třílitrový přeplňovaný šestiválec o zdvihovém objemu tří litrů, má i zde kódové označení S55. Jde tedy o motor z divize M, tedy agregát z verzí CS a Competition, nikoli o civilnější agregát z původní M2.

BMW M2 CS Racing má odlišný zadní spoiler.

Foto: BMW

Lze jej naladit na výkon od 280 až 365 koňských sil, což záleží na pravidlech daného šampionátu. Vždy je to ale méně než standardních 444 koní silniční verze. Sedmistupňová dvouspojková převodovka tudíž mohla zůstat bez výrazných změn, dostala hlavně odlišný software.

Změny se odehrály na podvozku. Uložení je odlišné, na zadní nápravě je lépe chlazený mechanický samosvorný diferenciál a stabilizátory mají tři možnosti nastavení. Novinka určená pouze na okruhy, včetně vytrvalostních evropských či amerických sérií, vyjde v přepočtu na 2,4 milionu korun bez daně. Dodávky prvních vozů se očekávají v půlce příštího roku.

Podívejte se na aktuální nabídku nových i ojetých aut BMW na Sauto.cz.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků