Článek
Původní plány českého dovozce taky vyšly a požadovaná cena je schválena už tři měsíce před uvedením na trh. Vůz se totiž bude prodávat ve všech třech karosářských variantách od 1. března 2008.
V nabídce bude čtveřice motorů: 1.8 (88 kW), 2.0 (108 kW), 2.5 (125 kW) a 2.0 D (103 kW). Pouze zážehový motor bude nabízen i s automatickou převodovkou. Základní výbava zahrnuje ABS, brzdový asistent s rozdělovačem brzdného účinku, trakční a stabilizační systém a šest airbagů. Auto má také automatickou aktivaci světlometů, rádio s CD přehrávačem, manuální klimatizaci, výškově a podélně nastavitelný volant, praktický systém sklápění zadních sedadel „Karakuri“ (u karoserií hatchback a vagon) a pro dieselové motory je ve standardu filtr pevných částic DPF.
Další články o Mazdě 6 |
---|
Mazda 6 MPS Concept |
První kilometry s Mazdou 6 |
Uniklé fotografie Mazdy 6 |
Nejvýše vybavená Mazda6 ve verzi sedan s motorem 2,5i nebo 2,0 MZR-CD má ve výbavě GT opravdu dost. Nabízí bi-xenonové adaptivní světlomety (AFS) s ostřikovači a automaticky nastavitelným sklonem, 18“ litá kola, tempovat, systém monitorování tlaku v pneumatikách, palubní počítač včetně speed alarmu, akustický systém Bose, bluetooth hands-free sada nebo navigační systém DVD s dotykovým displejem.
Technické údaje Mazdy 6 | ||||
---|---|---|---|---|
1.8 | 2.0 | 2.5 | 2.0 D | |
Výkon (kW) | 88 | 108 | 125 | 103 |
při ot./min | 5500 | 6500 | 6000 | 3500 |
Toč. moment (N.m) | 165 | 184 | 226 | 330 |
při ot./min | 4300 | 4000 | 4000 | 2000 |
Max rychlost (km/h) | 200 | 214 | 22 0 | 204 |
Zrychlení 0-100 km/h (s) | 11,3 | 9,9 | 8,0 | 10,5 |
Kombinovaná spotřeba | 6,8 | 7,0 | 8,1 | 5,6 |