Hlavní obsah

Toyota je podle Forbesu nejhodnotnější automobilovou značkou

Novinky, maž

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Toyota je podle aktuálně zveřejněného žebříčku amerického časopisu Forbes nejhodnotnější automobilovou značkou světa. V celkovém hodnocení světových značek získala osmé místo, první je stejně jako loni Apple.

Foto: Kim Kyung-hoon, Reuters

Toyota mezi automobilovými značkami zvítězila v žebříčku i loni.

Článek

Podle analýzy Forbesu má tato japonská automobilka hodnotu 41,1 miliardy dolarů (zhruba 963 miliard korun), jakkoliv si proti loňsku v tržní hodnotě pohoršila o dvě procenta. Loni Toyota mezi automobilovými značkami také zvítězila.

V žebříčku nejcennějších značek, jemuž opět vévodí Apple, figuruje stovka firem, přičemž automobilek je přesně 11. Za Toyotou je na 17. místě Mercedes-Benz, o čtyři pozice hůře je na tom rival z Mnichova, tedy BMW.

Dále je zde Honda (26. místo), Audi (37), Ford (39) a Chevrolet (57). Z tradičních sportovních značek kupodivu chybí Ferrari, Porsche je podle redaktorů Forbesu na 60. místě.

Žebříček doplňuje Lexus (64), Nissan (67) a Hyundai (68).

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám