Článek
Tehdy ale nemohla být o sériové výrobě ani řeč, produkce obrovské motorky byla jen těžko představitelná. Motor z Hayabusy, k tomu ještě turbo a hned z toho máme 176 kW. Jenže v Paříži v roce 2006 už Suzuki vyrukovalo se sériovou verzí B-Kingu. Motorka vypadala pořád úchvatně, motor ale přišel o přeplňování. To je ale vše, co Suzuki do světa pustila. Informace o výkonu, točivém momentu a hmotnosti stroje si Japonci nechalo pro sebe.
Datum, kdy Suzuki údaje zveřejní, se ale pomalu blíží, a tak se začínají objevovat první spekulace. Podle neoficiálních zpráv by B-King měl nabízet 135 kW a 147 N.m. Hmotnost zase tak dramatická asi nebude - 240 opravdu není kdovíjak moc. Na definitivní potvrzení všech hodnot si ale ještě chvilku počkáme.
:. Suzuki B-King. (Foto: Suzuki. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.)
Sprinterka s novou technikou
Nového provedení se dočká i uspěchaná cestovatelka Hayabusa. Na první pohled designéři příliš nečinili. Nová Hayabusa se od té starší liší jenom minimálně. Technika se změnila už víc. Objem motoru narostl o 41 cm na konečných 1340 cm. Nechybí ani vychytávky jako titanové ventily, dvě vstřikovací trysky na válec, kované písty...
U Hayabusy se vždycky hledělo hlavně na výkon, ten si ale Suzuki zatím nechává pro sebe. Podle neoficiálních informací by měl dosahovat 146 kW. A to už je hezká porce. Spojka dostane řízený protiprokluz. Tlačítkem na řídítkách si bude možné vybrat jednu ze tří vstřikovacích map - podle zvoleného módu pak Hayabusa jezdí buď hodně ostře nebo s důrazem na spotřebu paliva. Suchá hmotnost se dostala na 220 kg, což je o 3 kg víc než v případě současné Hayabusy.