Hlavní obsah

Špičkování Mercedesu: Zaměstnancům BMW nabídl vstup zdarma do svého muzea

Novinky, Martin Žemlička

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Nevinný žertík, upřímně složená poklona nebo snaha získat trochu pozornosti? Mercedes-Benz nejprve pogratuloval BMW, které právě slaví sto let od založení, za korektní boj a poté nabídnul zaměstnancům BMW vstup do svého muzea ve Stuttgartu zadarmo.

Foto: M-B

Muzeum automobilky Mercedes-Benz

Článek

Bezplatný vstup do muzea trvá pouze tento týden. Pokud zaměstnanci mnichovské automobilky přijedou zároveň v BMW, budou moci parkovat přímo před muzeem; první padesátka návštěvníků navíc dostane zadarmo občerstvení ve tvaru přední masky BMW - tedy dvou ledvinek.

„Srdečně blahopřejeme celosvětově respektované společnosti BMW k jubileu a zveme všechny zaměstnance BMW AG k prohlídce kompletní historie automobilu v Muzeu Mercedes-Benz,“ říká Ralf Glaser, vedoucí tiskového a marketingového oddělení Mercedes-Benz Classic.

V oficiální tiskové zprávě Mercedes zmiňuje svou o třicet let delší historii, ironicky působí i spojení ”kompletní historie automobilu” z tiskového prohlášení. Kvůli tomu celá akce působí jako konkurenční provokace, byť chytře vymyšlená.

Audi, BMW a Mercedes si ze sebe utahují běžně

„Osobně se mi velmi líbí, že M-B současně velmi zdvořile vyseklo gentlemanskou poklonu BMW, jakožto 'sesterskému' německému prémiovému výrobci a vyzdvihuje jeho významné postavení v historii výroby automobilů,” okomentoval tuto jednorázovou akci na dotaz Novinek Jan Kuhn z českého zastoupení Mercedesu.

Špičkování mezi trojicí prestižních německých výrobců (Audi, BMW, Mercedes) je vcelku běžné; zejména v anglosaských zemích si ze sebe utahují velice často. Až na výjimky jde o vtipné komentáře, „nadaut” a podobných nabubřelých prohlášení známých z českého prostředí jsou v Británii či v USA ušetřeni.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám